ikicocukannesi123 Her çocuğun gelişimi farklıdır . Bence bir sorun yok , acele etmeyin
benim oğlum 11 aylıkken emekledi 13 aylık yürüdü
Ben toplu bir bebekmişim hiç emeklemeden direk yürümüşüm
Bazen bekliyoruz bekliyoruz olmuyor
sonra bir anda oluyor çocuklar bir anda emekliyor bir anda yürüyor . Endişelenmeyin