9 aylik ikizlerim var biri kiz biri erkek. Erkek olan 7.aydan itibaren emekliyor 10 gündür de tutunarak kalkıyor koltuk kenarında sıralıyor. Kız olanda tık yok. Sadece oturuyor ve dönüyor. 3 gün önce doktor kontrolünde kızın emeklemeye hic niyeti yok. Sakın kafana takıp üzülme bu kiz emeklemez direkt yürür ama gec yürür biraz ağır top dedi doktor. Bebekler illa emekleyecek diye bir kural yoktur. Desteksiz oturuyor ve dönebiliyorsa gelişimi yerindedir dedi.