sancarmom benim hepsi dolapta bir sey çıkarmama gerek yok ha giymek dersek dun hava çok güzeldi kisa kollu ile dışarı çıktım ama bugünde üşüyorum hırka ile geziyorum evde 😂 küçüklük travmam sanırım annem küçükken haziran ortasına kadar yazlık giymeme izin vermezdi havalar biraz kötüleşsin üşürsün sen millete bakma diye kışlıklara çevirirdi 😂