sancarmom Pamukhanim_ Evet biz henüz ilkbahar ince kıyafet almadık ama bu geçiş içinde alacagız mecbur hepsi kalınlar
sancarmom mahirm Bizimde bu mevsim geçişleri için alışveriş yapmamız lazım hepsi kalın yazlık aldıklarımda hep kısa kollu
boncuk_29 sancarmom daha erken yazlık için 🤦♀️🤦♀️ hava bir 23 derece oluyor bir 12 derece dengemiz şaştı ama montları kaldırdım hırka ve uzunkol ile geziyoruz
sancarmom boncuk_29 Bende montlar kazaklar triko takımları kaldıracağım zaten geriye yaz akşamları giydiğimiz ince hırka trencler kalıyor
dilox Valla kafama esti çıkarttım üç gün önce , bir kaç tane uzun kollu bıraktım , üstümden yük kalktı 😌