Lolik sancarmom Bu hafta oğlumun dolabında çok kışlık olanları kaldırdım, montlar , bereler , kalın eşofmanlar vs vs . mevsimlikleri ellemedim, aldığım yazlıklarını yıkayıp yerleştirdim. Henüz eşimle kendi dolabıma girişemedim bu haftada onu halledicem.
mahirm sancarmom yazlik alışveriş yaptım ama içeride giydiriyorum dışarıda felen çıkarken mot yerine hırka giyidiyoriyoum zaten gece soguk oluyor yani daha hava tam ısınmadan giydirmeyi düşünüyorum
sancarmom mahirm Bizimde bu mevsim geçişleri için alışveriş yapmamız lazım hepsi kalın yazlık aldıklarımda hep kısa kollu
Pamukhanim_ sancarmom ben çıkardım kendime üzerime hırka tarzı bıraktım kızıma da ince baharlik 4-5 takım koydum ona daha yazliklardan giydirmiyorum
sancarmom Pamukhanim_ Evet biz henüz ilkbahar ince kıyafet almadık ama bu geçiş içinde alacagız mecbur hepsi kalınlar
cilekli_soda sancarmom montları kazakları kaldırdım dolaplar ferahladı kışı sevemiyorum 😅 ince trençkot vs kaldı uzun kollu 1-2 tane bıraktım
cnhavva sancarmom ben dolap içlerini topladım gündüz yaz gibi giyiniyoruz akşam kışlık . Bugun hava serindi ama belli olmuyo
gizem6767 sancarmom ben yarın kalın kazakları kaldırcam dısarıya cıksrken trenckotla cıkuyorum altına ınce bısey yetıyo hava kıs gıbı degıl zaten evde tsortle dolastım kıs boyu hala da oyleyım
sancarmom gizem6767 Bende kalın giyinmeyi hiiiç sevmem ve çokta öyle kıyafetım var heves edip aldığım elimden çıkarıcam çoğunu bu sene , şuan içinde bir kaç uzun kollu bırakıcam kaldırıcam
damlaozzz sancarmom İzmirde doğalgazı kapattık sıcak oluyor diye oğlum üşüttü hasta oldu öyle olunca gece açtık bu sefer sıcaktan piştik napacağımızı bilemediğimiz havalardayız bence biraz daha bekleyelim 😀
sancarmom damlaozzz Geçmiş olsuun izmir aslında sıcakmış arkadaşım orda demek ki istanbul havası gibi dengesiz
defnesmom3 sancarmom ben iki gün önce çıkardım yazlıkları kızıma yine ince uzun kollu takımlarının iki üç tanesini kaldırmadim hem şimdi hemde yazın serin havalarda lazım olur diye ben kendime de aynı şekilde çıkardım
sancarmom defnesmom3 Bende öyle yapmak istiyorum dolaplar rahatlasın ya birde benim oğlum 18 aylık çokta mevsimlik kıyafeti yok yeni alındığı için biran önce yaz gelsiiin
Mariposa sancarmom bizde istanbuldayiz havalar cok dengesiz yazliklari cikarttik ama cocuklar tisort uzerine kot ceket giyiyor disari cikarken. Gunes yakiyor golge usutuyor .
sancarmom Mariposa Bende öyle yapıyorum şuan kışlıklarıda çok kalın 2-3 tane uzun kollu tişörtü var nasıl alışveriş yapacağımıda şaşırdım
sancarmom mamacitaa_ İstanbulda haftasonu herkes şort tişörttü ben kendime trenckotla garip hissettim yalnız değilmişim demek ki hahahah
sancarmom O1Anne Bende öyle bakıyorum buz gibi bakıyorum ter içinde hayır alışverişte yapamadım havayı anlamıyorum ki