sancarmom ben de istanbul beyoglundayim petekler bayadır kapali evimiz sicak bi ev 22 23ten asagi inmez. Yorgan ve ince pijamayla yatiyoruz ama yazlik cikarmak icin daha erken. Tişörtleri zaten kaldirmiyorum arada giyiyorum ama ayrimi mayis sonuna doğru yaparim