sancarmom hava bir açıyo bir kapıyo aslında geldi de tam değil 💁🏻♀️
defnesmom3 Bu haftasonu felaketti ya benim kışlıklar mayıs ortasına kaldı 😅
sancarmom kız burda da öyle hava ya yaz bu sene geç gelicek tedbirli bıraktım Allah’tan 🙂
defnesmom3 İnsallah bekletmez evde zamanda gecmıyor :(
Hazirana kadar havalar düzelmiyecek gibi
rukiye33 Sanırım ya 🫠
sancarmom kış tamam da sonbahar havalarında çıkıyoruz geziyoruz