cinarinannesi2707 Biz ilk defa 10 aylıkken tıraş ettirdik babasıyla birlikte gittik babası tıraş olurken ben oğluma sürekli anlattım küçüktü ama anlıyodu yeni yürüyordu etrafı keşfetmesine izin verdim arabalı koltuk vardı onda vakit geçirdi hiç ağlamadı 27 aylık şu an toplam 6 kez tıraş oldu iki kez ağlamıştır o da yanında ağlayan çocuk var diye ağladı