cinarinannesi2707 ben bebek berberine götürüyorum. 2 ayda bir Bin küsür veriyorum inanın içim gidiyor çoğu zaman. Çünkü yamuk falan oluyor. Üzülüyorum verdiğim paraya da bir yerden sonra. Başka yerde kesemiyor uzun olduğu için. Ama bu sefer şöyle bir yol izledim. Önce babasının saçını kestik evde gördü. Sonra ben kuaföre gittim saçımı kestirdim. Bak ağlamıyorum bak ne güzel kesiyor falan dedim. Ay saçlarım çok uzadı gözüme geliyor dedim. Ama bunun öncekilerinde de zaten konuşma yaptım. Babasını saç kesiminde izledik falan. Biraz etkisi oldu yine de korkuyordu. Bu sefer ben kestirdikten sonra saçını gösterip bak uzadı kestir dedi. Şoka girdim tabi . Neyse aldım gittim kuaförüne. Orda da bak abi ne güzel kestirdi ağlamadı, bak abla ne güzel yaptırdı hiç ağlamadı bizde ağlamayalım korkulacak bir şey yok dedim (önceki kesimlerde de hep aynı konuşma oldu) şansıma ağlayan çocuk olmadı. Olsaydı kıyamet kopardı. Bir de nedense bu kestirdiğimiz kuaförü seviyor bunda en az ağlıyor ve en hızlı en güzel sonucu alıyoruz. İlk başında ağlamadı zaten. Sadece örtü takınca istemedi ama öbür türlü de kıl geldi diye ağlıyor. Yani mecbur taktırdım bu sefer. Saçından ziyade örtü rahatsız etti. Ama artık ağlıyor tepinmiyor bu tarafından bakıyorum olaya 😁