cinarinannesi2707 benimki de öyleydi arkadaşımla beraber gitmiştik onun çocuğuyla da iyi anlasiyorlar önce arkadasimin oglunun trasina başladılar o esnada bizimkini de oturttuk ikisi de güle oynaya tras oldular ondan sonrakinde yalnız götürdüm sorun olmadı eğer çevrenizde başka çocuk varsa birlikte gidebiliyorsaniz birde öyle deneyin