Benim bebeğim de aşırı gazlı ve kolik bir bebekti uyku yemek nedir unutmuş sadece çıkartacağı iki pırt sesini bekliyorduk avent 1 numarayla başlarsanız iyi olabilir 2 günlük bebeğe 2 numara hava aldırıyor daha çok gaz yapıyor olabilir ben hipp ile başladım ama hipp bizde çok gaz yaptığı için bebelac golda geçtik ve yaklaşık 7 aydır onu kullanıyorum ondan sonra rahatlama görmüştüm denemediğim gaz damlası kalmadı bizde gaz damlaları daha çok sancı yaptı çıkartamadıkça içinde birikti evet zorlu bir süreç ama bir o kadar da güzel ve geçet mi bu günler dediğiniz şeylerin hepsi geçecek evladınızla sağlıklı huzurlu yıllarınız olsun ömürlü olsun