canselll24 benim bebeğimde de çok erken başlamıştı başlamaz diyenlere bakmayın. Hatta doktorda bu kadar erken başlamaması lazım diyip başka sorun vardır diye röntgen istedi çocuğum bağırsakları gaz dolu çıktı doktorda şaşırdı boşu boşuna röntgen çektirmişti salak herif. Gaz masajı yapın sıcak tutun ayaklarını karnını. Bu kadar küçükken üst gazını çıkarmak zor ama çıkarmaya çalışın çıkmıyorsa bile en az bi 5 dk dik tutun beslenmeden sonra. Gün içinde yatarken bacaklarının altına havlu gibi bir şey koyup yukarda kalmasını sağlayabilirsiniz gaz çıkışını kolaylaştırıyor. Hava yutmadan beslemeye çalışın açlıktanda ağlayabiliyorlar gazla karışabiliyor beslendiğinden emin olun. Yarı şu dolu kocaya oturtabilirsiniz ılık su da iyi geliyor.