anonimomss canselll24 benim bebeğim de 2 günlükken gazlanmaya başlamıştı emzirirken hava yuttuğu için oluyodu her beslemeden sonra üstten gazını çıkarın mama veriyorsanız hava yutmayacağı bi biberon tercih edin
ebruli91 canselll24 ayaklarini sicak tutun,sicak havlu koyuyorduk biz ayak ve karnina, karnina masah yapabilirsiniz.emzirmeye calisin sutunuz gelir daha yeni dogum yapkissijiz,eds yontemini deneyin red olmasin,
tuceek canselll24 gaz sancısı 10 güne kadar olmazki doktorumuzda öyle dedi ama gaz damlaları var kullanmak için bir sorun
deniz255 canselll24 biri yazmış mamadan olabilir diye hangi mamayı kullanıyorsunuz ve kaç saat aralıklarla kaç ml veriyorsunuz
hellomy99 canselll24 mama olarak da çok değişiyor bebekten bebeğe ama doktorunuzun tavsiye ettiği mamadan başlasanız daha iyi olur mesela biz şuan aptamil pronutra denedik o iyi geldi bundan önce kolik bebekler için aptamil prosyneo denedik o kabız yaptı yani çocuktan çocuğa çok değişiyor mama konusu deneyerek bulmanız lazım hastanede bize de sma comfort vermişlerdi o da benim kızımı kabız yapmıştı
canselll24 yenianne999 önerebileceğiniz bir marka var mı bana hastane verdi mamayı benimde aklıma mamadan olabileceği geldi
pudu Hipp mama deneyin öncelikle bence mamayı deneye deneye bulursunuz her beslenmeden sonra üst gazını sırtına vurup çıkarın karnına da alt gazı için bol bol masaj yapın ILU tekniği deniyor galiba karın gaz masajı yazın çıkar birde gaz yapmayan biberon be uygun akış hızı olmasına dikkat edin Philips avent kullanıyor çoğu kişi akış hızı içinde 2 numara kullanın biberon ucunu ama biberon meme reddi yapar kullanmasanız daha iyi olur emzirme destek sistemi kullanabilirseniz daha iyi hem emmiş olur hem mama içmiş olur
canselll24 pudu hipp dediğiniz mamayı kodu falan oluyor mu direk gidip hipp maması mı dememiz gerekiyor. Bende philisp avent 2 numaralı başlık kullanıyorum hava yutmamazı için çıkıntı kısmın yuvasına oturması lazım dendi onu da yaptım her beslenme sonrası sırtından çıkıyor gazı ama alt gazı baya zorluyoralt masajı da yapmaya çalışıyorum ama yinede çok huzursuz
hellomy99 canselll24 eds yöntemi ile verseniz daha iyi olur mamayı yada kendi memenizi verin ağzına onu emsin bir yandan da damla damla küçük bir şırıngayla ağzına yine mama damlatın o memeden geldiğini sansın hem karnı doymuş olur hem de süt indirir
pudu canselll24 evet eczaneden internetten alabilirsiniz 1 numarayla başlayın bunu da sevmezse başka mamayı deneyin hangi mama olacağına bebişler karar veriyor biberonda sıkıntı yok herhalde mamada sorun birkaç mama deneyin bakalım geçmezse bir doktora danışın kolik olabilir
3247 canselll24 bugün 28 günlük olu benım bebegımde ama alttan gaz çıkaramıyor kendini eviriyor çeviriyor kızarıyor ama alttan gazı çıkmıyor ne denediysem olmadı
beyzanur2211 canselll24 golden goat mama deneyebilirsiniz keçi sütlü olduğu için hem gaz oranı çok düşğk hemde anne sütüne en yakın mama diye duymuştum bende bebeğime aldım ama bizimkisi biberon istemediği için veremedim malesef