ecrineymen kesinlikle gitmelisin ihmal etme ben iyi ki götürmüşüm götürmeden öncede yemesine içmesine dikkat ediyordum ama şimdi ekstra dikkat eder oldum bir disiplin oldu üzerimde anlatabiliyor muyum kızıma hiç bu zamana kadar kilosu geride yok boyu geride denmedi ben erken ergenliğe karşı götürüyorum aslında çok düşmüş ya bu zamanda hani kızımda kısa boylu zayıf olabilir sağlığı yerinde olsun da en önemlisi bu ama hani yemesi içmesi bile artı puan eklenecekse niye ihmal edelim dmi