ecrineymen hyr kızım hiç düşük kilolu yada boyu kısa olmadı ben 1.46 boyundayım eşim 1.75 benim tarafımda minyon eşimin tarafıda ama kızım maşallah çok iyi bize göre yani bana göre diyebilirim kızım çok küçükken gögüsleri çıkmış gibiydi tuhafıma gitti o şekilde başladı bu endokrin süreci kızım boy attıkça gögüslerindeki o şişkinlik normale döndü ben 5.sınıfı bitirdim yaz tatilde regl oldum çok çektim bu konuda kızım bu yaşadıklarımı yaşamasın erken yaşta regl olmasın diye götürüyorum eskiden daha geç olunurdu şimdi duyuyorum 7 yaşindaki bir kız çocugu regl olmuş erken yaşta olunca boy uzamıyor ağrılara karşi daha dayanılmaz olunuyor gittiğim doktora annelerle ayak üstü muhabbet ederken küçücük bir kız çocuğu 9 yaşında hastalandığını söyledi iğne yapılıyormuş çok detaylı bilmiyorum bizim doktor aynı bu şekilde annesi yemesine içmesine dikkat et sen dikkat ettikçe destek verdikçe boyu kilosu atak yaptı demişti en son gittiğimizde