Gul-42 livanurvealpinannesi61 erkek kız farkedıyor ya ondan kaynaklıdır bende selcuk tıp özele goturdum oyle dedı kılo ddgıl sadece boy kılo endeksı boyu ortalamanın altında
livanurvealpinannesi61 Gul-42 oğlum 4.5 yaşında 17 kilo falandı doktorlar iyi dedi boy kilosu için o yüzden dedim persentile göre iyi dedi çoğu doktor bize de
Gul-42 livanurvealpinannesi61 ıyı dedı ortalamanın bır tık altında dedı 40 larda yanı bızım ıcın ıyı olmayan sorun olan yer 10 lar 20 ler dedı
Hatice001 Hilalll9595 ben öyle kötü birşey okumadım benim kızım 18 Haziran da 5 yaşında olacak 19 kg 115 cm de boyu doktor herşey normal dedi
livanurvealpinannesi61 Gul-42 40 iyi %50 olmalı diyor uzmanlar zaten ama bizim 20 bile değildi şuan ana oğlum da o ayda o kilodaydı doktor çok iyi demişti . Şubat’ta 18 kilo falan tartı hemşire 5 yaşında iyi demişti şuan 19 kilo falan boyu 112 cm civarında
ssfeslegen livanurvealpinannesi61 erkek çocukla kız çocuk arasında fark olduğunu söyledi bnde tam bilmiyorum ama sağlıklı olsun ya
livanurvealpinannesi61 ssfeslegen evet kız ve erkek çocuk arasında fark var bende ona göre yorum yaptım oğlum 5 yaşında şubat ayında 18 kiloya yakın tarttı hemşire ve doktor gayet iyi dediler 5 yaş erkek 19 20 kilo olmalı demedi bize o yüzden dedim canım
Hilalll9595 livanurvealpinannesi61 ben bana da yardımcı olun diye soru sordum sadece bir arkadaş cevap verdi bana ahahhs 😂
ssfeslegen livanurvealpinannesi61 bnmde bu kilo boy konusunda kafam çok karışıyor 2 doktora gidiyoruz biri iyi diyor biri sınırda diyor karışık neye göre olduğunu da anlam veremiyorum
livanurvealpinannesi61 Hilalll9595 ben yazdım sanıyorum yazmamışım pardon sizin kilonuz güzel 1 yılda 2 ile 4 kilo alması beklenir . Endokrin boy kilo Olarak mı takip yapıyordu isterseniz bi gidin ama siz bilirsiniz tâbi
livanurvealpinannesi61 Gul-42 anladım canım bizim aynı çıkıyor genelde. 5 yaşında küçüğü 19 kilo 20 ye yaklaştı ona da fazla bile diyor doktorlar kilosu
annesininkuzusu_1402 Hilalll9595 bu süreçte nasil kilo aldi peki yemek listesi gibi bisey mi verdi doktor yoksa takviye vitamin vs mi
Hilalll9595 annesininkuzusu_1402 doktor bize takviyeye fln gerek duymadı listede vermedi ben kendim dikkat ediyorum öğünlerini fazlalaştırdım tabağın boyutunu büyüttüm yarmalı yoğurt çorbasını çok sever mesela ben artık içine eriştede koyuyorum öyle 10 ayda 3 kilo aldı diyebilirim
Hilalll9595 livanurvealpinannesi61 ben kendim pimpiriklendim göğüsleri olduğundan şiş geliyordu öyle götürdüm doktor 3 ay sonra gelin 6 ay sonra 2 ay sonra gelin diye diye 5 yaşında oldu boyuna kilosuna bakılıyor arada kan istiyor değerlerine bakılıyor anne baba boy alınıyor falan öyle en son 30 haziran 2025 yılında gittik doktor artık gelmenize gerek yok ama yinede boy kilosuna bakmamızı isterseniz rutin kontrol gibi gelebilirsiniz ama eğer bişey fark ederseniz erkende gelebilirsiniz dedi
Hilalll9595 livanurvealpinannesi61 tam 5 yaşında mı küçüğü benim kızımda 5 yaş 4 aylık 19.5 biz daha gitmedik doktora haziranda gitcez bakalım bize ne diyecek merak ediyorum
annesininkuzusu_1402 Hilalll9595 istahi yerinde ama dmi, 3 4 kaşık yer benm oglum doydum der yemek yedirmek cokk zor tabağını bitirdiğini hic bilmem 4 yaşında cok istahsiz
simseklivekalpli Hilalll9595 neden gidiyor endokrine? Persentil önemli ama bir yere kadar. Endokrin kendi persentilini en iyi bilen yer. Devam edin tabiki.
Hilalll9595 simseklivekalpli annesi olarak ben minyon biriyim erken yaşta rahatsızlandım aynı şeyleri kızım yaşamasın diye götürüyorum