Öncelikle merhaba 👋 kızım 5 yaş 4 aylık endokrinoloji bölümünde takip sürecimiz var 1.5 yaşındayken başladık devam ediyoruz geçen sene yani tam 4.5 yaşındayken gittik en son ve doktorumuz herşey çok güzel gidiyor artık gelmenize gerek yok ama isterseniz 1 sene sonra gelin boyuna kilosuna bakarız dedi ama eğer bişey fark ederseniz erkenden gelebilirsiniz dedi ve üzerinden tam 10 ay geçti kızım 16.7 kiloydum şimdi 19.5 çıkıyor 10 ayda sizce kilosu nasıl doktora artık gitmek istemiyorum ama bir yandan gelişimine bakılıyor kan tahlilleri oluyor o yüzden de gitmek istiyorum.