stupendouss En son baktırdığımda 4.3 tü. Takviye verdi ama düzenli kullanamadım. Şuan daha da düştü bence ölmekle yaşamak arasında bir yerdeyim çünkü pazartesi randevum var bakalım bu defa düzenli kullanıcam
arzu343437 stupendouss aynı durumdayım her defasında kullanacak diyorum yok yine olmuyor. Yan etki çok yapıyor ishal falan mahvediyor. Bu sefer damardan serum yazdıracam kısa sürede yukseltiyor
linosko1 tazeanneyimbennn var hemde fazlasıyla havada uçuyorum sanki. D vitaminimde 7 B12de düşük . Kalbimde de ritim bozukluğu var çarpıntımi arttırıyor bu durum. Ama ben ilaç kullanmamaya direniyorum 🫠 kızıma enerjim yetmiyor sadece yatmak istiyorum sabahları ölü gibi uyanıyorm
beyzzsenturkk_ tazeanneyimbennn bebek benden çekiyor aldığını yerine koyamıyorum normal insan bile yükseltemiyorken hamilelikte ekstra düşüyor
stupendouss tazeanneyimbennn hayır ama hergün inanılmaz bir başağrısı, yorgunluk, ellerim ayaklarım hep buz gibi çookk üşüyorum