Sadeturkkahvesi ilosasell hayatım 82 de baş dönermi biz 3 le hayata tutunuyoruz😄 sen bi tansiyona baktır
tazeanneyimbennn Sadeturkkahvesi canım belki onun Folik asit ve b12 düşüktür. Bi de benim demir mesela şuan 88 den 60 a düşmüş feritininde 53.7 den 34.5 e düşmüş
livanurvealpinannesi61 tazeanneyimbennn ferritin 11 üstü olmalı zaten sizin normal. Benim ferritin değerim 3 çıktı
tazeanneyimbennn livanurvealpinannesi61 hayır düşük diyorlar emziriyorum ben bir yandan et balık yemiyorum düşük yani 50 olmalıymış