tazeanneyimbennn benim 3 ay önce 55′miş onunla bile başım dönüyordu, bu ay çok şükür 122′ye çıkmış. Doktor 55′i düşük görmediği için ilaç vermedi, ama ben kendimi iyi hissettiğim için Nutraxin İron Max kullandım, o bana çok iyi geldi, şükür baş dönmesi falan kalmadı.