Ay kızlar hepiniz bebeği büyükmüş benimkide 10 aylık kimse yok akranı keçiörendeyim bende ama hep 12 ay üstü alıyorlar galiba🤦🏻♀️ Benimki de meraklı bebeklere görünce yanlarına gitmek istiyor ama malum bu devirde kimseylede güvenip arkadaş olunmuyor bu konuda çok muzdaripim bebişim ya babannesini ya beni ya babasını görüyor🤦🏻♀️