canbartuuu Toplanalım havanın iyi olduğu bir gün 🤦🏻♀️ tabi ankaraya yaz gelemedi daha yarın yağmurluymuş
kilicccc Merhaba, ben de Batıkentte oturuyorum oğlum 1 yaşında yalnız büyütüyorum benim gibi olan anneler varsa tanışmayı ve bebişleri de bir araya getirmeyi isterim. Böyle düşünen anneler diaryofezgiii hesabımdan iletişime geçebilirler 🥰🎈