anonimuye drkrd montesorri oyun atolyesi diye bityere gitmiştik mekan olarak güzel ama benm beklentm farklıydı yani ilk deneym oldugu için cocuklar cok kaynaşamadı etkinlik odaklı etkinlikler için istiyorsanz memnun kalabilirsiniz
aleyezgn drkrd valla neşeli bahçe diye bir yer var koblay fırını biliyorsanız onun hemen arkasında çok güzel bir yer görünüyor gitmek için biz yaşımızı bekledik 12. Aydan önce pek kabul etmiyolar bakalım bende gitmeyi düşünüyorum
badosum papatya5858 evet bende Sivaslıyım 5858 görünce anladım bende sizin sivaslı olduğunuzu . Ssyal medyanız var mı ekleyeyim sizi
drkrd aleyezgn bende oraya götürmeyi düşünüyorum önceden bir yere götürdüm hiç beğenmedim de benimki 28 aylık