Ayyy bu. Postu görünce çok sevindim ankara bağlumda oturuyordum akrabalar falan vardı hiç zorlanmıyordum ataparka taşındım 3 ay oldu oturduğum binada insanlık yok gerçekten kimse selam vermez kimse konuşmaz ha bende atılgan biri değilim kolay kolay arkadaşlık kurmam samimi şekilde ama bazen parka gitmker isterim çocuğumla park arkadaşım olsun isterim ankara ataparkta oturan var kı acaba