123yenianne benimde yoktu. Dümdüzdü çok kötüydü. Kabuk bağladı yara oldu. Görenler hayatta bu bebek ememez demişti. Bi tane şırınganın ucunu kesip ters çevirip onla çekiyordum. Ucuna azıcık sütümden sürüp bebeğime veriyordum o şekilde tutuyordu. Çok agrıyodu ama dayanıyorum emzidikçe çıktı emdikçe çıktı iyileşti. Şuan kocaman ucu var. Eğer yeni dogum yaptıgımda bu göğsün ucu parmak kadar olacak bebeğin de hep emecek deselerdi hayatta inanmazdım.sabret.dediğim yöntemi internetten araştır basit bişey. Şırıngayla ucunu çek bebeğe ver. Bi kaç gün yapsan ucu çıkar düzelir. Geçmiş olsun. Sütün varken vazgeçme ilerde pişman olursun. Kızım 13 aylık maşallah halen emiyor.