Ben de malesef ucu olmayan sanssizlardanim.45 günlük kuxim.dogdugundan beri silikon üç ile emiyor.ayrica süt sagip şırınga ile veriyirum.fakat sıkın uc ile yeterli sütü ememiyor.silikindan kurtulmaya çalışıyorum ama asla memeyi tutmuyir.ne yapcam nas yapcam bilmiyorum.silikon kullananlar dikkat etsin bir an önce memeyi tutturmaya calissin