123yenianne benim de göğüs ucum yoktu. Hele bir tanesi o kadar yoktu ki Yani doğumdan önce daha çoktu diyebilirim. Ama pes etmedim göğüs uçlarım yara olduğu halde önce uçları elimle dokuna dokuna az da olsa çıkarmaya çalıştım. Sonra ne kadar çıktıysa bebeğimin ağzına götürdüm.(olduğu kadar yani). Bir de sağım yaptım o zaman da çok ucu çıkıyor hele ki vakumla sağım yaparsan ucu istediğinden daha da fazla çıkar. Mochi pompa ile yaptım ben. Öbür elektrikliler de çıkarıyor ama vakumlu pompalar bir başka. Herkese tavsiye ediyorum. Mochi alın. Bebeğim altı aylık iş yerinde sağım yapıyorum mochi kullanıyorum. Sütüm çok sağmaktan tazyikli maalesef ama hiç olmamasından iyidir. Elektrikli pompayı götürmeme gerek bile kalmıyor. Daha bebeğin küçük. Bir göğsüne mochi tak bir göğsünü de bebeğe ver. Allah’ın izniyle sütün artar. Mamalara dünya para vereceğine 100 tl ver al. Bana da dua et 😁