Kızlar bebeğim 15 günlük ve sadece mama ile besliyorum silikon uç aldım Yok olmuyor göğüs ucu çıkarıcı aldım o da olmadı artık pes ettim ama emziremediğim için üzündütüden mahvaldum herkesin emzirmiyormusun emsin tepkisi de üzüntüme cabası zaten neyse benim gibi olan varmı neler yaptınız nasıl başardınız düzelir mi nasıl olur bi akıl verin nolur