nazlicanq aynılarını yaşadım alışma süreci oluyor hormonlar filan yaşanılan şok hep böyle mi olacak düşüncesi hayat bitmiş gibi geliyor koltukta yapışıp yaşamak sürekli emzirmek filan. Hatta bebeğe kızar gibi olduğumu hatırlıyorum salak mısn diyordum kendime hemen. Sonra farkettim ki bn sinirli agresif oldukça enerji bebeğe geçiyor onu sevip anlamaya çalışınca o da yumuşuyordu bende çünkü o da napacagını bilmeyen bir canlı ağlıyor sancısı var gazdan sürekli .. ee sende duygusalsın şuan hormonlar dibe çöktü birden ağlama sesini kaldıramıyorsun o an böyle. Ama geçiyor gerçekten 2,5 aya rahatladım ben. Her bebek farklı bende neden benimki uyumuyor bu kadar zor diyordum çünkü benimki gündüz 0 uykuydu gece 1-3 arası uyurdu .. ama yenidoğan için sürekli uyur derler mesela benimki öyle olmadı. Benim hamilelik çok stresli geçti belki ondan belkide mizacı öyle çocuğun. Bende nasıl geçecek 3 ay diyip duruyordum sanırım herkese oluyor aynı şeyler ya bak yazanlara.. ağlaman gelirse tutma ağla . Ama geçici olduğunu söyle kendine hep . Birde gaz için forbiome probiyotik, agulin şurup öneririm ben hep bunları kullandım. Şurup sabah akşam verdim 1,5 ml. Probiyotik 4 damla veriyordum kaşıkla sabahları. Hala da veriyorum Probiyotiği. 5. Aya girdik mesela şimdi de 4. Ay atağımız bitmedi 2 hafta ağzıma edildi yine ama yenidoğan dönemi gibi değil her dönem farklı işte yaa .. düzelcez bakalım 1 yaştan sonra 😃