nazlicanq 1,5 yaşında ikizlerim var, bu duyguları kat ve kat yaşadım. İnanın hepsi geçiyor ☺️ sadece yeni bir hayata adapte olmaya çalışıyorsunuz, yorgunluk uykusuzluk, hormonlar derken hissettikleriniz çok normal. Tavsiyem fırsat buldukça eşinizle bir kahve içmeye çıkın, az da olsa yürüyüş yapın. Bir süre sonra gaz bitiyor, uyku oturuyor. Size gülümsüyorlar, beraber oyun oynuyorsunuz. Sadece biraz sabır ve zaman. Her anne bu durgulardan duygulardan geçiyor. Rabbim yardımcınız olsun, tüm annelere güç kuvvet versin