Kizim bir yas olucak iki hafta sonra allahin izniyle, ozetle yavrum 35 haftalik dogdu ve kaninda engeksiyon vardi yoğun bakımda kaldi esimin ailesiyle oturuyoruz ablam hamileydi ve cocuklari vardi annem ve ablam bebegimi sadece bir kere gorduler esimin annesi kiskanclik yapti ve misafir istemedi cocugumunun hassasiyetini bahane etti ablamsiz annemsiz bir lahusa gecirdim cocugum surekli agliyordu gazli ve refluluydu esimle kavga edince araya hep anneside girdi…. Kizim da bu surecte beni maffetti surekli emiyordu saatlerce ayakta emziriyordum gerckketn ayaklarimin altinda nasir cikti. Simdi 1 yas olucak o kötü günler geçti. Geçiyor . Geçicek yazanları okuyordum bende eskiden. Ama çok zordu benim işim gerçkten çok zordu. Rabbim herkese yardım etsin ve bu şekilde bana bunları yaşattkkarı için herkese messfrliyim şimdi yavrum büyüyor ve hayatım çok güzel ama o zaman kötü davrananlarla şimdi aramda harika bir duvar var❤️❤️ Yapilan birsey varsa üzülmeyin herkes kendine yapıyor