Doğum şekli ne olursa olsun kontrole gidilmeli. Enfeksiyon, rahmin toparlanması, dikişlerin kontrolü, korunma yolları vs.. yani muayeneye korkup da ilişkiye girmeye korkmamanız bana bi garip geliyor. Doktorum okey vermeden birşey yaşamaya korktum ben herhangi bi risk olursa diye.. ben mi fazla hassasım siz mi fazla relaxsınız 😅