Benim dört ay oldu bende gitmedim. Ne pıhtı, ne kanama fazlalığı, ne de fazla dikiş hiçbiri yoktu şükür.Enfeksiyon tarzı bir şey de yaşamadım. On gün kontrolüne de 40 gün kontrolüne de gitmedim. Gitmeliydim ama çok rahat hissedince de sanki boşuna gitmiş gibi hissedecektim gitseydim.