zamansumisali_ 32 gün önce doğum yaptım ben de. Bebekle ilgilenmekten kendim için hiç kontrole gidemedim. Yarın randevum var gideceğim, dikişlerim düştü biliyorum bakınca da normale dönmüş kısmen. Ama tabi doktorun kontrolü daha geçerli ve doğru olcak.