Tangrampuzzle o kadar zor bir durum ki ablayken ebeveyn gibi davranmak peşinde dolasığ ilgilenmek. Benzer durumu yaşadım kısa süreli bagımlılık yasadı bıraktı, dügün meslegi yok , sorumluluk almayı sevmez , hayatta. Keyif almaz , içe kapanık
Topluma kazandırmak için çok ugrasıyoruz
Evlendikten sonra eşimde destek vermeye basladı düzelmesini umut ediyoruz
Ekranı cocuguma asla vermiyorum tek basıma büyütüyorum destegim yok evet zorlanıyorum ama onun iyiliği için bu sart farkındayım