monica50 Ben çok takip ettim, ilgilendim. Ama değişime dirençli bir çocuk ve ailemde öyle evlendim hala bırakmadım. Çocuğum oldu yine ilgilenmeye çalıştım uzaktan oldu bu defa ve beni minicik bile kaileye almadı psikoloğada götürdüm sohbette ettim birlikte vakitte geçirdim. Zamanla bıraktım bende tek kişinin çabasıyla hiç bir şey olmuyor. Ve zamanladan kastım belki 10 yıl. Kendime bile vakit ayıramaz oldum evlenip çocuk olduktan sonra ve boşa enerji kaybı oldu. Kalbim çok ferah. Ve yaşadıklarının sebebi başlı başına ekran ve aile ilgisizliği özellikle baba figürü.