octaviablakee keşke almasaydım para tuzağı diyebileceğim bir şey yok hediye olarak kanguru geldi hiç kullanmadım gerek duymadım kullanışsız geldi bana ve şu uzun kollu mama önlük leri var ya onları aldım bir kere giydirdim daha hiç giydirmedim duruyor dolapta isteyen var sa satabilirim hatta oğlum sevmiyor önlüğü yeni doğan kıyafeti az almak gerekiyormuş benim oğlum sıcağı hiç sevmiyor peluşlu tulumlar takımlar hiç giydiremedim. Ama alıp da çok memnun kaldığım ürünler keşke daha önce alsaydım dediğim ürünler çok var.