octaviablakee ben kızıma ismine özel nevresim takımı aldım ama bebisler yastık kullanmadığı için hiç kullanamadım çokta güzeldi halâ duruyor ama gerek yok ya büyüyünce almak daha mantıklı çocukluk döneminde mesela şuan alınabilir (2,5 yasinda)
Onun dışında emzik ve biberon emzigi hiç tutmadi kızım zorla birkaç defa, biberonu da birkaç defa memeyi tutmadığı zamanlarda arada mama verirdik o esnada kullandık ihtiyaca göre yine alınabilir 😍