Uzun kollu zıbın kış olsa da gereksiz sıfır kol daha mantıklı, zıbın üzeri yelek yaptığımda iyiydi.
Ayaklı tulumlar kalça çıkığı olabiliyormuş hem de ayak kısımları hep küçük geldi.
Park yatak şuan kenarlar çok bol görünüyor düşmesinden korkuyorum.
Emzirme sütyeni pamuklu desteksizler gayet iş görüyor, bir iki kere açtım çıtçıtını sadece.
Üçgen önlükler çocuğun ağız kısmına toplanıyor, rahatsız edici, hiç düzgün durmuyor, mecbur kalmadıkça kullanmıyorum.
50 cmlik kıyafetler iki kere anca giymiştir.
Nevresim takımı tek çarşaf daha mantıklı hâlâ dolapta ütülü bir şekilde bekliyorlar birde minicik.
Birde bilgim dışında alınan 400 tane 1 numara bez 🤣. Kim dediyse eşime çok kullanılıyor demişler, iptal ettiremedim. İki paketini hediye götürdük. Bir paketi yarıdan fazla kaldı. Bir paketi bitirdik sadece.