Bence bu kişiden kişiye değişir .
Mesela biri silikon meme ucu demiş ama benim bebeğim ilk 3 ay onunla emdi sadece yoksa emmiyordu.
Süt sağma pompası almıştım eller serbest Lansinoh iki adet birde evet belki tek de yeterdi ama bazen zamandan tasarruf aynı anda yapmak iyi oluyor. Benim bebeğim tam doymuyordu memede sağıp verdim ara ara bu yüzden o da işime yaradı.
Biberon emzik de çok işime yaradı . Allah emzik almayan bebelerin analarına sabır versin ağlayınca durmayınca ver ağzına susuyor valla hemen verin boşverin emzik verme diyenleri iyiki annem verelim dediğinde tamam demişim .
Reflü yatağı ilk 2 ay kullandık beşiğin içine konulan şu basit açılı olanlardan bence lazım bebek kusuyor çünkü ve o açılı yatış işe yarıyor, kısa süre kullanıldığı için ucuz bişey alın.
Benim için gereksiz olan süt kalkanı almak oldu meme için. Çünkü göğüs pedi yeterli geldi yara filan hiç olmadı benim silikonla emzirdim belki ondandır bilmiyorum.
Lansinoh meme kremine para vermeye de gerek yok eczaneden fito krem alın gayet güzel ve daha ucuz .
Kıyafet az alın diyenlere inanmayın zıbın bol bol alın bence 15 tane filan çünkü sürekli çiş kaka çıkıyor kusuyor ediyor .
Ayaklı tulum ilk 0-3 ay için güzel bence çorapla uğraşmıyorsun minicik bebekte ama sonra hızlı büyüyorlar ayaksız almak veya alt-üst takım almak daha mantıklı.
Elektrikli ana kucağı güzel ama bence manuel daha uzun ömürlü ve kullanışlı .
Kanguru malesef bebeğim sevmedi pek ve zaten 5 kiloyu geçince taşıması da zor cocugu pek kullanışlı gelmedi bana evde de takıp iş yapamıyorum çocuk önümde .