pink9 ozamana kadar zaten uykusu iyi olmayan bir bebekti kolik, alerjikti ama 8. Aya gelince gece uyanmaları 15 dk da bire düşünce hayatım kaymıştı resmen. Sabaha kadar emerek geçirmek istiyordu.En son 13. Ayda tak etti destekleri keserek uzman desteğiyle eğitim aldık, iyiki diyorum.