mevamomm o hatayı o dönemler ben de çok yaptım. Gazlı olduğu için rahat uyuyamıyor sık sık uyanıyordu, uyandıkça tekrar uyusun diye ya da acıkmıştır diye sık sık emziriyordum. Bu şekilde daha çok gazlanıyor daha çok kıvranıyordu.Aslında iyi bir şey yaptığımızı düşünerek bebeğimize farkında olmadan zarar veriyorduk.