gizememre ben de size katılıyorum davranışlarından rahatsızsan gittiğinde başka bir ebeye sizin ilgilenmenizi istiyorum diyebilirdi. Benim gittiğim sağlık ocağında 3 tane ebe var. Ben diğer ikisinin ilgilenmesini istemiyorum. İstediğim hanfendi için siz bakabilir misiniz diyorum. Diğerlerine de hamileliğimde de hep o hanım aramıştı yakın buluyorum, yanlış anlamayın demiştim. Hem o eşek gibi yazan nasıl üslupsuz terbiyesiz. Hastanın haklarında hekim sağlık personeli seçme hakkı var. Değiştirin geçin yani.