illaedep1990 sizin yanlışınız bunu mesaj olarak atmanız. Yüz yüzeyken kontrol ettiği aşamada dile getirmeniz lazımdı. Mesaj dili her türlü yanlış anlamaya açık. Ben bebeğimi sadece doktor kontrolüne götürüyorum. Acıbadem hastanesine. Aşılarını kendi doktoru hastanede yapıyor devlet, özel tüm aşıları dahil. Sağlık ocağı hemşiremiz doktorumuzun sisteme aldığı kayıttan notlarını tutuyor. Kafasına takılan bir şey olursa telefonla arayıp soruyor. Aylardır sağlık ocağına götürmedim.