illaedep1990 tüm mesajları okudum herkese laf yetiştirmeye çalışmışsınız. Burası herkese açık bir platform. Eleştirende olacak saygı duyan hak verende. Herkes fikirlerini sunmuş. Hemşirelerin görevleri bu demişler. Herkese laf buluyorsunuz. Evet hemşirelerin görevleri bu. Tamam sert tepki vermiş o konuda haklısınız. Ama işini öğretiyor gibi olmuş tavrınız. Şahsen ben hemşire olsaydım biri bana bunu böyle yapma deseydi bende sert tepki verirdim. Çocuğun için endişelenmişsin olabilir ama yaptıkları zaten sert bastırmak değil ne kadar yumuşak kapanma var mı diye bakılıyor. Eleştiri yada fikir istemiyorsanız post açmayacaksınız.