kubrasayfam durur sözünde güvenirim. Kocayla ders çalışılmaz demişsin ama ben sürücü kursuna yazılıp ehliyeti almadan önce ilk eşimle çalışmıştım. Çok sakin sabırlı bir insandır o konuda. Kayınbabamın bir şahini vardı ilk direksiyona oturduğumda o arabayla başlamıştım 😄 eşimle çalışıyorduk ve ben arabayı defalarca kez stop ettirmeme, patinaj çekerek kaldırmama lastiklerin anasını ağlatmama rağmen sen yeter ki korkunu yen öğren demişti.. hâlâ daha öyle der. Canlıya zarar verme, arabadan canlı çık araba pert bile olsa mesele değil der.