Ay lütfen el kadar bebeklere vurmadığınızı söyleyin ya. Evet desteksiz kalmışsınız bu durumu yaşayan çok fazla annemiz var maalesef ama o bebekleri siz dünyaya getirdiniz bunu aklınızdan çıkarmayın. Keşke aralarını bu kadar yakın tutmasaydınız ne diyim..
Bir kaç yıl zor geçecek belki ama sizin sakinliğinizi korumanız lazım yetişkin olan sizsiniz, öfkeyle şiddetle durumu sadece daha çok kötüleştirirsiniz