Nsrn1 kubrasayfam bizim evde benim sürebileceğim bir araç yok maalesef. Biri ford courier (doblo tarzı bir araba) diğeri de L200 4×4 pikap 😂 eşim diyor ki pikapı sür her türlü arabayı zaten sürersin 😂
kubrasayfam Nsrn1 sana bişey diyim mi geçen gün otomatik araç sürdürdü bana eşim bir değişik geldi bana kendi arabası murat 131 ben ondan başkasını süremiyorum dedim yani düşün o daha sert direksiyonu vitesi falan adam Honda sürdürüyor ben murat 131 diyorum 🤣🤣
Nsrn1 kubrasayfam ahahshahah 😂😂 kuzenim amcamın arabasıyla öğrendi araba kullanmayı. Toyota Hilux pikap o da 😂 bir gün işe giderken pikapla gitmiş. Arabadan indim çevredekiler bir bana baktı bir arabaya baktı diyor 😂
kubrasayfam Nsrn1 ay Allahım ya en iyileri bizim olsun inşallah şöyle küçük güzel otomatik veya vitesli fark etmez😅🫶🏻
Nsrn1 kubrasayfam duayı tam et tam 😂 Allahım hepimize şöyle en güzelinden tam otomatik bi BMW olur AUDI olur o tarz bir araba nasip et yarabbimmmm Amiinnn 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼