theanne24 şöyle benım oglumun kabızlık problemi vardı makat çatlağı vardı makat çatlağı geçmesine rağmen ıkınmıyordu tuvalete oturmuyordu bez bağlamadım kakasını tuttu banyoda makatına lavman sıktım lavman sıkar sıkmaz klozete oturdu ve yaptı yaşı da büyük olduğu için bunu anlıyordu ve çok rahat yaptım anneciğim dedi o rahatlığın farkına vardı acımadığını da gördü sonra yavaş yavaş devamı geldi cıs olayı da şu şekilde oldu anlattım bezi çıkardım götürdüm ama alışamadı sonra bir gün anneciğim ben tuvalete çişimi yapmak istiyorum dedi o şekilde öğrenci çişini tabii ki de başlarda yatağına kaçırması oldu ama üzerine kaçırması olmadı çünkü yaşı büyüktü