theanne24 bende 31 aylıkken çiş eğitimi vermiştim ve hazır olduğu için başladım. Yani asla bez istemiyordu sürekli çıkarıyordu. O zaman lazımlığa yapacaksın dedim. Hem salona hem tıvalete koydum. Bazen konfor alanınıda bırakmak istemiyorlar, o yüzden lazımlığı salonda tutun. Bu arada çiş eğitimi anlatan çok güzel kitaplar var alın okuyun bayılacak 🥰